دسته‌بندی نشده

ضدکف سیلیکونی چیست/تولیدکننده ضدکف سیلیکونی

ضدکف سیلیکونی چیست

ضدکف سیلیکونی چیست ؟

محصولی است بر پایه پلی دی متیل سیلوکسان یا PDMS  که با جامد آبگریز ترکیب شده.

این محصول در صنایع مختلف برای از بین بردن کفهای مزاحم به کار می رود.

کاربرد ضدکف سیلیکونی در صنایع، بسیار گسترده است.

در این مقاله در مورد موارد مصرف، نحوه ی تست ، چگونگی دریافت نمونه ی رایگان از تولیدکننده ضدکف سیلیکونی در ایران مطالبی خواهید خواند.

خرید و فروش ضدکف سیلیکونی در ایران توسط واسطه ها و دلالان، باعث می شود که این محصول با قیمت بسیار بالاتری به دست تولیدکنندگان عزیز برسد. بنابراین در صورتی که قصدخرید این محصول را دارید، توصیه میکنیم جهت تصمیم گیری صحیح راجع به پیدا کردن تامین کننده و تولیدکننده ی اصلی این محصول و اطلاع از مناسبترین قیمت ضدکف سیلیکونی تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

کاربرد ضدکف سیلیکونی

ضدکف سیلیکونی یا آنتی فوم سیلیکونی مورد مصرف در صنایع زیر است:

  •  صنعت نفت و پتروشیمی
  • شیرین سازی گاز ترش
  • نساجی
  • کاغذسازی
  • استخراج روی
  • شوینده
  • صنعت رنگ و چسب
  • روغن موتور و روغن های روانکاری
  • صنعت مجسمه سازی
  • افزودنی های بتن
  • تولید ضدیخ
  • سموم کشاورزی

در هر صنعت با توجه به مواد اولیه های مورد استفاده برای تولیدات،می بایست ضدکف سیلیکونی مخصوص را استفاده کنند.

این موضوع به اندازه ای اهمیت دارد که در صورت نادیده گرفتن و مصرف خودسرانه ضدکف سیلیکونی در تولید محصولات می تواند باعث دوفازی محصول و یا تداخل در کیفیت و کارایی آنها داشته باشد.

بنابراین به تمامی تولید کنندگان عزیزی که در محصول خود از ضدکف استفاده میکنند، خواهشمندیم که قبل از خرید و مصرف ضد کف سیلیکونی از کارشناس ضدکف سیلیکونی مشاوره گرفته تا مانع از ایجاد خسارات احتمالی شوند.

برای دریافت مشاوره ی رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

تست ضدکف سیلیکونی

تست قدرت ضدکف

برای تست و مقایسه ضدکف سیلیکونی های مختلف بایکدیگر، میتوانید مراحل زیر را به ترتیب اجرا نمایید.

  1. یک محلول 10درصد از مایع ظرفشویی استاندارد (10 گرم مایع ظرفشویی و 90 گرم اب مقطر) تهیه کنید. داخل بطری درب دار ریخته و به مدت 1 دقیقه بصورت مداوم بهم بزنید تا کف سبک و سنگین ایجاد شود
  2. سپس بطری را روی ترازوی آزمایشگاهی گذاشته و پاره سنگ(صفر) کنید.
  3. اکنون 0.1 گرم ضدکف سیلیکونی را داخل بطری ریخته و مدت زمان نشست کف را اندازه بگیرید.
  4. کمی بطری را تکان دهید، ضدکف با کیفیت، نهایتا در 10 ثانیه تمامی کفهای موجود در بطری را از بین میبرد.
  5. باایجاد شرایط یکسان میتوانید قدرت ضدکف های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

تست دیفومر

تست بالا جهت قدرت فوم زدایی محصول انجام می شود و درصورتی که بخواهید قدرت دیفومر ضدکف را تست نمایید میتوانید بطری را مجددا تکان داده و سپس نحوه و سرعت از بین رفتن کف را مشاهده نموده و با دیگر نمونه ها مقایسه نمایید.

تست مقاومت دمایی ضدکف

ضدکف سیلیکونی را داخل بشر با درپوش گذاشته و داخل آون قراردهید. 120درجه حرارت دهید درصورتی که دوفاز نشد و از قدرت آن کاسته نشد ضدکف باکیفیت است.

ضدکف سیلیکونی آبادیس شیمی مقاوم در برابر حرارت ها بالا بالاخص در صنعت نساجی با قدرت کف زدایی و دیفومری فوق العاده خود قابل رقابت با نمونه های وارداتی بازار است.

تولیدکننده ضدکف سیلیکونی

شرکت آبادیس شیمی کویر یزد از معدود تولیدکنندگان بیس و پایه ضدکف سیلیکونی در ایران (ضدکف سیلیکونی کنس) است.   که برای تولید این محصول از مواد اولیه های اکثرا داخلی استفاده کرده است.

به همین دلیل نوسانات ارز تاثیر بسیار زیادی در افزایش قیمت این محصول ندارد و از این بابت نگرانی های تولیدکنندگان جهت خرید ضدکف وارداتی با قیمتهای نجومی و رو بالا را کاهش می دهد.

فرمولاسیون ویژه ی این ضدکف و پروسه ی تولید تخصصی آن باعث کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب این محصول شده جهت دریافت نمونه با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

فروش ضدکف سیلیکونی

فروش ضدکف سیلیکونی با قیمتهای بسیار متفاوت در بازار به فروش می رسد و در مصارف مختلف باید ضدکف سیلیکونی مخصوص آن صنعت را تهیه نمود.

با توجه به دوز مصرف و میزان حلالیت مورد نیاز در هر صنعت، با مشاوره ی کارشناسان ما، میتوانید بهترین تصمیم راجع به خرید ضدکف سیلیکونی مورد نیازخود را بگیرید.

شرکت آبادیس شیمی تولید کننده ی بهترین ضدکف سیلیکونی در ایران می تواند این محصول را با مناسبترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به دست متقاضیان می رساند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *